Gala Farmacistilor
PHARMALEAD - program de dezvoltare antreprenorială pentru farmaciștii proprietari


Data: 07/01/2019
stiri

Echipa EXEC-EDU își propune ca programul PharmaLead să se aibă loc în minimum 4 orașe (București, Cluj, Iași, Brașov), în funcție de solicitări putând lua în considerare și alte orașe pentru desfășurarea acestui curs.
Detalii organizatorice:
  • perioada: martie-octombrie 2019
  • cursanți: minimum 10 farmaciști/oraș, pentru orașele interesate (bineînțeles așteptăm cursanți și din județele limitrofe)
  • 4 (patru) zile de curs, organizate în 2 (două) module de câte 2 (două) zile pe săptămână
  • vizitați site-urile: www.exec-edu.ro, www.colegfarm.ro și www.universfarmaceutic.ro
  • informații suplimentare: Oana Scarlat, Director Marketing EXEC-EDU, oanas@exec-edu.ro, m -0722617208
Pentru mai multe informații despre acest program, dati click aici.
Asist. univ. dr. Lungu Cristina
Universitatea de Medicină şi Farmacie “Grigore T. Popa” Iaşi, Disciplina de Botanică farmaceutică
stiinte farmaceutice

Dacă până acum câteva decenii, timpul de administrare al medicamentelor nu reprezenta o preocupare majoră pentru specialiştii din domeniul sănătăţii, în ultimii ani s-au făcut progrese remarcabile în medicina bazată pe variaţia ritmului circadian. Chiar mai mult decât atât, conceptul de menţinere a ritmurilor biologice este văzut ca o alternativă la menţinerea homeostaziei organismului.

Ritmul circadian este definit ca variaţia proceselor fiziologice pe o perioadă de 24 de ore. Este bine cunoscut faptul că ritmul circadian influenţează activitatea tuturor organelor şi acest lucru se traduce prin manifestarea diferită a bolilor de-a lungul unei zile. Hippocrate chiar a observat că există o corelaţie între somnolenţa de pe parcursul zilei şi existenţa unor boli, la fel cum insomnia din timpul nopţii putea indica durere şi suferinţă ...
Conf.Dr. Farm. Adriana – Elena Tăerel
amfiteatru

Introducere, definiţii, domeniu de aplicare

Agenţia Naţională a Medicamentului şi a Dispozitivelor Medicale (denumită în continuare ANMDM) este autoritatea competentă în ceea ce priveşte evaluarea şi avizarea materialelor publicitare şi a oricărei alte forme de publicitate pentru medicamentele de uz uman, în conformitate cu prevederile titlului XVIII, din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare.
Activitate de publicitate şi promovare a medicamentelor trebuie să se facă în mod responsabil, etic şi la cel mai înalt standard, pentru a asigura utilizarea în siguranţă a medicamentelor ...