Marketing şi Legislaţie farmaceutică



Data: 18/09/2018
carte

Prof. Dr. farm. Valentina Soroceanu, Şef lucr. Dr. farm. Cristina Rais
276 pagini
Editura Universitară, Bucureşti 2018

În lucrare sunt prezentate noţiuni de marketing-management aplicabile în practica farmaceutică prin activităţi caracteristice politicilor de produs, preţ, distribuţie şi promovare, aflate în strânsă legătură cu procesele de aprovizionare, servicii farmaceutice şi farmacovigilenţă. Principalele reglementări legislative discutate în volum vizează medicamentele de uz uman şi cele cu regim special, supravegherea şi controlul activităţilor în domeniul farmaceutic.
Prezenta lucrare se doreşte a fi un îndrumar şi totodată un instrument util pentru cunoaşterea şi aprofundarea problematicii şi a unor instituţii specifice marketingului în domeniul farmaceutic.
dr. farm. Petru Crăciun
punctul pe i

Faptul că medicamentul nu e un bun de larg consum este de la sine înțeles pentru...

...
dr. farm. Marian Pană
orizonturi

Procent(%) cheltuieli medicamente din PIB. Se cheltuie (vedeți grafic) pe medicamente între 1-2% din PIB-ul (produs intern brut) unei țări din OECD (Organizația pentru Cooperare Economică și Dezvoltare). In anul 2013, media țărilor din OECD a fost 1,4% din PIB...

...
univers farmaceutic
Acest site, numele sau si tot materialul inclus este copyright © Colegiul Farmacistilor din Romania (toate drepturile rezervate).
Reproducerea totală sau parțiala, și sub orice altă formă, tipărită sau electronică, sau distribuția articolelor se face numai cu acordul scris al autorului.
WebDesign by Incorom