Marketing şi Legislaţie farmaceutică



Data: 18/09/2018
carte

Prof. Dr. farm. Valentina Soroceanu, Şef lucr. Dr. farm. Cristina Rais
276 pagini
Editura Universitară, Bucureşti 2018

În lucrare sunt prezentate noţiuni de marketing-management aplicabile în practica farmaceutică prin activităţi caracteristice politicilor de produs, preţ, distribuţie şi promovare, aflate în strânsă legătură cu procesele de aprovizionare, servicii farmaceutice şi farmacovigilenţă. Principalele reglementări legislative discutate în volum vizează medicamentele de uz uman şi cele cu regim special, supravegherea şi controlul activităţilor în domeniul farmaceutic.
Prezenta lucrare se doreşte a fi un îndrumar şi totodată un instrument util pentru cunoaşterea şi aprofundarea problematicii şi a unor instituţii specifice marketingului în domeniul farmaceutic.
dr. farm. Petru Crăciun
punctul pe i

Am recitit ce scriam în articolul precedent cu ocazia centenarului Facultății de Farmacie București despre perspectiva profesiei pe termen lung („Oare în următoarea sută de ani cum va evolua profesia și implicit Facultatea de Farmacie?”). Era o întrebare un pic prea degajată poate, dar momentul aniversar reclama o anumită abordare

...
dr. farm. Marian Pană
orizonturi

M-am gândit că ar fi util să public un articol ce conține un tabel cu un set de indicatori fundamentali, util pentru toți, dar mai ales atunci când se iau decizii esențiale pentru domeniul farmaceutic. Raportul a fost elaborat la solicitarea Organizației Mondiale a Sănătății (OMS) – regiunea Europa și publicat în anul 2007.

A fost elaborată o listă neexhaustivă -conform tabelului de mai jos- cu indicatorii PPRI* (pharmaceutical

...
univers farmaceutic
Acest site, numele sau si tot materialul inclus este copyright © Colegiul Farmacistilor din Romania (toate drepturile rezervate).
Reproducerea totală sau parțiala, și sub orice altă formă, tipărită sau electronică, sau distribuția articolelor se face numai cu acordul scris al autorului.
WebDesign by Incorom